< > elisabeth in wonderland

Thursday, March 08, 2007

Har da fått ”sisten”.
Men brukte en del tid på å finne ut hva som var rart med meg.
Tenkte jeg skulle gi den jobben til Sonja.
Men men, here it goes…

REGLER:
Hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv. Bloggere som blir "tatt" må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spillerne seks nye bloggere som "har den", og lister navnene deres.
Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de er "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon.


JAG:

  1. Har løst så mye sudoku i det siste at når jeg lukker øynene ser jeg liksom for meg hvordan jeg kan løse rutene. Og jeg er fortsatt ikke lei.
  1. Da jeg var yngre brukte jeg å sitte bakerst i klasserommet å lese bøker istedenfor å følge med i timene.
  1. Hvis en bok er bra kan jeg lese den maaange ganger. Rekorden er vel kanskje ni?
  1. Elsker svart/hvitt filmer, spesielt de regissert av Alfred Hitchcock
  1. Blunker på 98% av alle bilder med blitz, unintentionally of course.
  1. Elsker superman, batman, teenage mutant ninja turtles, spiderman og diverse andre superhelter.




I’m special…


Sender ”sisten” videre til Kimmy, Oddbjørn, Gudrun, Mats, Guro og Kristen.

5 Comments:

Blogger aa said...

Svara på "sisten!" din litt seinar i dag:)

9:56 AM  
Blogger Idalexa said...

bra at du trives! ja, har hørt at united kommer, og glede mæ utrolig!! skal jo være på ny generasjon team da, så kanskje jeg får treffe noen av dem? :)

12:20 AM  
Blogger Mari Lise said...

neei, d ble kanskje litt mye kake, men ke faen, æ sei mjau å smila førde^^

1:19 PM  
Anonymous Anonymous said...

hihi..
nu e billettan kommen.. :)

tenkt meir på om du vil værme tel Fiji?

7:00 PM  
Blogger Mari Lise said...

hey, om du får sjansen t å dra t Fiji, så GO FOR IT!:) heaven on earth...aaah

menneee, ja sku du fortell nåkka her i bloggen om korsn du trives på skola førr eksempel??:)
hilsen mari, on ea(s)ter holiday;);)

7:56 PM  

Post a Comment

<< Home