< > elisabeth in wonderland

Wednesday, December 27, 2006

Juleferie!


Endelig var man ferdig med eksamenstiden, ferdig med intens lesing av kjemi og matte, eller forhåpentligvis i alle fall. Den siste uka før eksamen satt vi uendelig mange timer på biblioteket, jeg satt til og med på en lørdag. Ville vært der på søndag òg, men da var det stengt… Bildet er tatt av Marita mens jeg tok en liten blund pga frustrasjon.

Siden denne bloggen handler mest om ting jeg interesserer meg om skal jeg ikke skrive mer om matte og kjemi eksamen. Bortsett fra at det var noe drit. Vi var ferdige med den siste eksamen onsdag den trettende og var klare for å dra ut å feste lørdag. Hadde et artig mini-vorspiel hos Cathrine før vi dro inn til Tromsø City i tolv tida, what happens in Tromsø stays in Tromsø…

Søndagen etter var det finale i håndball EM mellom Norge og Russland, vi vant!!!! Wooohoooooo!!!!!! LLKM!!!!!

Jeg ser alltid rar ut på bilder jeg tar selv pga at jeg konsentrerer meg så...

Det var godt å komme hjem til Stokmarknes, selv med regnvær fram til den 23.desember og litt panikk med julegaver, aldri overlat innkjøp til brødre for å si det sånn.
Men det var godt å se mine tre brødre igjen.
Var på en julekonsert i Hadsel kirka natt til lillejulaften, alltid like vakkert.
Fikk litt ansvar hjemme, var in charge of baking av fudge og chocolate chip cookies, safe to say: they were excellent.


Christopher, Alexander, Sebastian og mamma på besøk hos mormor og far.

Våknet opp på julaften til masse snø, eller nok til å få julestemning i alle fall.
Koselig med familiebesøk, var en tur på Myre, alltid en slager:)


Far, pappa, mormor, Christopher og Alexander(som fikk et mindre latteranfall etter at han prøvde å ta bilde av meg flere ganger, jeg blunket på samtlige...)

Også var vi ute på ”byen” i går til tross for det dårlige været og traff mange gamle venner. Takk og lov for venner med lappen slik at jeg ikke trengte å gå til nesset fra Kari eller fra nesset hjem til meg.

Maren og Åshild.

Og hvis jeg ikke allerede har sagt det: Ha en Happy X-mas and a Merry New Year!



Lisa, Ida, Sonjaen og Kine.

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hehe, d e så rett, what happens in tromsø stays in tromsø:)

..og d som skjer på fauske, ska førhåpentlivis også bare bli her.. ..fysj.. det man ikke husker, har ikke skjedd.. ..ellernå..

little women e nu utlest, triste greier.. bra, men trist..

har du hørt nånting fra skoln i australia? e nu litt spent på dine vegne æ.. :)

nu bi d litt kvelds-brownies, og så bi d senga. regna me du e våken restn a natta og, lille døgnflua.

btw, bilda fra fauske kommer snart, e du ikke spent? :P

1:54 AM  
Blogger ella said...

bilda fra fauske?
jag förstår inte.
kan jo ikkje behøv å ta meir enn et bilde for å få oversikt over det ene huset/samvirkelag/person på fauske...

burn...

10:29 PM  
Blogger Unknown said...

og plutselig e æ "venna som har lappen..."
sweet...
uuu

10:01 PM  
Blogger irene said...

Sonja er hos deg... Savner dere begge to!!!! Men dere kommer snart??? JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Natta klem fra downunder!

12:01 PM  
Blogger Gudrun said...

E du komt inn Elisabeth! Det ska bli så gøy å studere med deg! Kossen går d med søking om lån og stipend og sånn???

4:13 PM  

Post a Comment

<< Home