< > elisabeth in wonderland

Thursday, November 09, 2006

GODTERI FRI!

Marita og Cathrine før godteri indulgen...


Jeg har blitt overtalt av Marita til å ikke spise godteri i hele november, en slags pause før alt oppstyret til jul. Det virket ganske greit da de sa null godteri, har liksom klart det over en lengre periode før. Men det gjelder liksom alt; brus, saft, iste, kake, potetgull, is, vaffelkaker/sveler, muffins, alle slags desserter, you name it, det verste er vel iskaffe…

Dagen før vi begynte hadde møttes Marita, Cathrine og jeg hjemme hos meg. Der så vi Chocolat (Johnny Depp òg sjokolade er en uslåelig kombinasjon), spiste masse godteri og lagde verdens mektigste sjokoladekake.

Vi ble kvalme etter bare ett stykke kake, men vi tvang liksom hverandre til å spise ett til. Har aldri vært så kvalm før… Det hjalp liksom, hver gang jeg tenker at jeg vil ha noe godt, tenker jeg bare på hvordan jeg følte meg da.

Og nå har det gått over en uke og jeg har ingen større abstinenser.

Forrige gang klarte jeg vel å holde meg godis-fri i ca tre-fire måneder, klarte i alle fall ikke sjokolade på seks måneder.


2 Comments:

Blogger irene said...

Lykke til sier nå bare jeg! håkon holder på med det samme.. Ikke noe sukker på han.. Kjipt! For meg og sonja blir det med snakk om det. ja for vi har jo lyst, men har ikke viljestyrke nok... :) Lykke til!

3:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

hehe, søtt bilde.. :P den kaka der va nå me d mektigste æ nångang har spist! ..stakkars cathrine, klart ikke spis opp.. :P fisj.. bi spennaness natt tel 1 desember, om den smaka bedre da.. :P ..æg glær mæg.. :)

2:33 PM  

Post a Comment

<< Home