< > elisabeth in wonderland

Friday, June 04, 2010

Forandringer?

Den siste tiden har jeg blitt så ufattelig glad i interiør og diverse kreative ting. Har egentlig aldri vært spesielt opptatt av slikt. Litt careface på akkurat det området.
Lurer på om det bare er en fase hvor jeg har vært kjempelei av skolearbeid, og interiør plutselig virket veldig spennende. Time will show.

Liker jo at det ser bra ut rundt meg, og at huset eller leiligheten er ryddig og ren, men det var liksom nok.
Pikerommet kan jeg ikke akkurat skryte av. Jeg valgte at veggene skulle være gule da jeg var 10 år gammel. Etterhvert ble jeg lei, og fra 12 års alderen var veggene uansett dekt av plakater av David Beckham.

http://www.lifestylebazaar.com/ er det mange stilige ting.









0 Comments:

Post a Comment

<< Home