< > elisabeth in wonderland

Thursday, June 03, 2010


Ferie!



Yes! Da var man ferdig med den alt for utmattende eksamensrunden for denne gang. På den ene siden ser jeg veldig fram til sommer ferie.

To måneder med fint vær, varmegrader, gode venner, grilling, sene kvelder, pikniker, is, familie, lange kjøreturer, korte kjøreturer, bøker, filmer, kino, overraskelsesbesøk, og mye mer.

Skal selvfølgelig jobbe noen uker, men det er en 8 til halv fire jobb med fri i helgene.

I sommer skal jeg gjøre alt jeg ikke har fått tid til ellers. Lage album, lære å bake brød(gjær deigene mine blir alltid litt kompakte..), prøve nye oppskrifter, se gamle filmer, lese nye bøker og organisere klesskapet mitt.



På den andre siden blir det en måned med venting. Vente på resultater fra eksamen. Vente på svar om man er kommet inn på skole.

Nå når jeg har overlevd eksamensperioden, må jeg vel klare å overleve venteperioden?

Har en tendens til å alltid vente på det verste. Men å håpe på det beste.

Håpe på at drømmen blir oppfylt. Det er vel ikke for mye å forlange?

3 Comments:

Blogger irene said...

Du blogger igjen! Hurra!
Så hyggelig:)
Jeg savner dere!
Klem fra Irene
ps. "Six feet under" er ikke sååå bra... ;-)

8:06 PM  
Blogger ella said...

:)
Har du forslag på noen andre serier da?
Savner deg også!
Planer for sommeren?

8:51 AM  
Blogger irene said...

Tja; MANGE... Det er vel egentlig problemet mitt; Tv-slave nr 1!!!
Eli Stone
24
Sex and the city, Entourage (men disse trenger du en pute når du skal se, sånn at du kan dekke til dine uskyldige øyne når det blir for heftig. Og det lover jeg deg at det blir! hehehe)
Kos deg! xoxo

10:36 AM  

Post a Comment

<< Home